Jaarverslag 2019

We kijken met trots terug op wat we hebben gerealiseerd in 2019, dat met alle gebeurtenissen van de laatste maanden alweer ver achter ons lijkt te liggen. Sinds we in maart werden opgeschrikt door de coronacrisis is er veel veranderd: scholen dicht, theaters dicht, thuiswerken, afstand houden. Onze gastlessen, voorstellingen, trainingen en workshops moesten deels worden uit- of afgesteld. Veel van de organisaties en zzp’ers met wie wij samenwerken worden hard getroffen door de coronacrisis.
Tegelijkertijd zien we juist in deze tijd hoe belangrijk creativiteit is en hoe waardevol het is om te kunnen meedoen in de maatschappij. Precies dat is wat we kunnen bereiken met cultuuronderwijs en cultuurparticipatie. Daarom maken we ons sterk om te zorgen dat wij én onze partners heelhuids door deze zware tijd komen en zijn we nóg gemotiveerder om nu en in de toekomst zorg te blijven dragen voor goed cultuuronderwijs en meer cultuurparticipatie in Zuid-Holland.

Bekijk het jaarverslag 2019