Interview met Nathalie van der Hak, programmaleider van Cultuurhuis Delft
Deze woonvorm is een prachtig middel tegen eenzaamheid en heeft een open en laagdrempelig karakter.
Interview met Carla Leurs, expert subsidieaanvragen
Het is belangrijk dat beide partners oog hebben voor actieve cultuurparticipatie; de rode draad in het beleid van het Fonds. Dat houdt bijvoorbeeld in: zingen en dansen, niet luisteren en kijken.
Interview met Yuri Matteman en Mirjam Spoelstra, van Verwonder om de Hoek
Wij willen dat kinderen ook buiten school in aanraking komen met onderwerpen als cultuur, natuur, technologie, wetenschap en duurzaamheid.
Interview met Janneke den Hertog, interne cultuurcoördinator
Ik wil dat kinderen zelf leren denken. Niet blindelings uitvoeren wat wij opdragen. Daar is cultuuronderwijs zeer geschikt voor.
Interview met Maike Fleuren, zakelijk leider van De Niemanders
Voor even waren de gevangenen niet bezig met het uitzitten van hun straf.
Interview met Bart van Dorp, werkzaam bij theater het Kruispunt en programmamaker bij Stichting Het Kruispunt Live
Samen met de jongeren willen we aanbod maken, in plaats van aanbod opleggen.
Interview met Anouk Tjokrojoso en Barry Marré, coördinator en consulent onderwijs en algemeen manager
Ontmoeting, creativiteit, diversiteit, laagdrempelig, inclusiviteit en gelijkwaardigheid zijn onze kernwoorden. Daar handelen we naar.
Interview met Judith Dunsbergen, regiocoördinator Zuid-Holland van Kunstbende
Onze begeleiding is persoonlijk en intensief maar jongeren hebben zelf ook een verantwoordelijkheid.
Interview met Tamara Kinnigin en Nic Vos de Wael, ervaringsdeskundige Herstelacademie PEERpoint en belangenbehartiger cliënten GGZ
Nu hebben ze ervaren dat een prettige gebeurtenis, zoals samen toneelspelen, ook helend kan werken.
Interview met Jasper Smit, Kleinkunstliedjesschrijver
Een jong publiek is niet zomaar een zaal vol kinderen, maar een volwaardig publiek