Interview met Jacqueline Voogt, Leerkracht van groep 1-2 op de Prins Willem Alexanderschool
Maak gebruik van wat je aangeboden wordt.
Interview met Helma Wagemakers, CMK-coördinator in de Hoeksche Waard
Kijk waar scholen en cultuuraanbieders in jouw regio sterk in zijn.
Interview met Christa de Borst, leerkracht onderbouw
Bij het kiezen van elk kunstwerk moet ik een stap terug doen en mijn eigen smaak laten varen. De eerste vraag is: welk werk heeft een meerwaarde voor het onderwijs?
Interview met Jasper Smit, Kleinkunstliedjesschrijver
Een jong publiek is niet zomaar een zaal vol kinderen, maar een volwaardig publiek
Interview met Winfried Baijens, radiomaker en presentator bij de NOS
Kunst trekt je voor even uit de harde werkelijkheid.
Interview met Marielle Hendriks, directeur van het Erfgoedhuis Zuid-Holland
Niet alleen dat je respect hebt voor het vakwerk, maar ook dat je beseft dat het niet alleen maar gaat om cognitieve vaardigheden.
Interview met Sara Vesseur, directeur Jeugdtheaterhuis Zuid-Holland
Wat doet het met jongeren als ze écht gezien en gehoord worden?
Interview met Mavis Carrilho, consultant en coach voor de culturele sector, het bedrijfsleven en de overheid
Cultuur houdt ons een spiegel voor.
Interview met Carla Leurs, expert subsidieaanvragen
Het is belangrijk dat beide partners oog hebben voor actieve cultuurparticipatie; de rode draad in het beleid van het Fonds. Dat houdt bijvoorbeeld in: zingen en dansen, niet luisteren en kijken.
Interview met Fien Kester en Patrick Tranquille van stichting Trias, coördinatoren cultuuronderwijs bij Trias
Inspirerende samenwerkingen geven culturele projecten vleugels.